externí lektor zaměřený zejména na rozvoj obchodních týmů a týmů péče o zákazníka
od roku 2005 působí jako lektor, kouč a konzultant obchodních dovedností, péče o zákazníka, koučování výkonu, komunikace, vyjednávání, time managementu, převážně pro obchodní týmy, call centra a jejich management
má bohaté zkušenosti z Telco a ICT, Call Center, Pojišťoven a Retailu
je členem Fóra pro klientský přístup
aktuálně také pomáhá iniciovat projekty drobných i velkých investorů
je absolventem Univerzity J. E. Purkyně, Ústí nad Labem, obor pedagogika a psychologie
v letech 2001 - 2002 absolvoval výcviku v týmu Mary Kaiser Associates (Consulting, Coaching, Training)
v letech 2000 – 2003 působil 4 roky ve spol. Český Mobil Oskar (dnes Vodafone CZ) na pozicích Sales Trainer, Sales Development Consultant a Training Team Leader
jeho tréninky a programy se vyznačují třemi přednostmi:
PROJEKT NA KLÍČ: "Před kurzem se silně zabývám situací klienta. Každý kurz je originál na míru."
FAT FREE EDUCATION: "Minimum teorie, maximum prožitku - poměr cvičení k výkladu 70:30"
NEJSEM VÍC NEŽ ONI: "Respektuji účastníky – jsem jen hybatel v jejich vlastním rozvoji.
věnuje se tréninku dorosteneckého týmu orientačních cyklistů, tvrdí že orienťák je nejlepší příprava mládeže na svět dospělých a sám aktivně a velmi úspěšně závodí - je mistrem světa v kategorii Masters z roku 2012
vyznává minimalismus a fascinuje ho učení Lao-ć a indiánská moudrost