Mým cílem bylo oživit si již známé dovednosti a získat nový náboj pro vedení týmu. V tomto směru jsem velmi nadšená nejvíce oceňuji propojení s praxí a těším se na další osobní trénink. Byla to pro mě i velmi dobrá zpětná vazba pro mě, jako manažera, mám spoustu věcí k zamyšlení.
Barbora Cupánková, vedoucí zákaznického centra, dlouhodobý program Koučující přístup pro vedoucí zákaznických center
Jasně a stručně definované informace využitelné v praxi, bez zbytečné omáčky - podstata věci - super.
Michaela Jandová, vedoucí zákaznického centra, dlouhodobý program Koučující přístup pro vedoucí zákaznických center
Kurz byl přínosný a splnil má očekávání. Zkusím jeho poznatky uvést do praxe.
Adam Buriánek, dvoudenní kurz Základy vedení týmů
Velice přínosné školení, kde se člověk z původně intuicí řízeného vedení dozví strukturované základy vedení lidí a může porovnávat své dosavadní zkušenosti s doporučeními a prakticky vyzkoušet. Oceňuji formu podání a profesionalitu přednášejícího.
Dušan Šnokhaus, dvoudenní kurz Základy vedení týmů
Líbilo se mi použití praktických cvičení a následný rozbor o tom, co nám šlo, co nebylo správně, na co si dát pozor, čeho se vyvarovat. Otevřená diskuze o jednotlivých tématech se všemi účastníky.
Jan Hůlek, dvoudenní kurz Základy vedení týmů
Líbilo se mi téma a energie a zkušenosti pana Svatoše, které vycházejí z praxe a životního náhledu. Nelíbila se mi nízká časová dotace - téma natolik důležité, že si zaslouží více dní a energie nás všech.
Petr Baťka, zakázkový kurz Time managementu
Praxe; nejen suchá teorie a prezentace; schopnost reakce lektora na nastalé situace; skvělé!
Jan Svačina, zakázkový kurz Time managementu
Velmi zajímavé po všech stránkách. Lidský a přirozený projev lektora.
Účastník kurzu Emoční leadership
Super lektoři, výborná komunikace, skvěle vypracované materiály.
Andrea Strmisková, dlouhodobý program Komunikace v náročných situacích
Super ukázky a příklady a modelové situace. Uvítala bych ještě více praktických cvičení.
Gábina Kejhová, dlouhodobý program Komunikace v náročných situacích
Líbil se mi velice profesionální přístup. Celkově kurz předčil má očekávání.
Jan Hovad, dvoudenní kurz Práce v projektovém týmu
Kurz byl velmi cílený, naučil mě dívat se jinak na životní situace a rozeznávat je. Líbilo se mi to, opravdu jsem spokojený.
Lukáš Meluš, manažer zákaznické linky, vzdělávací program Komunikace v náročných situacích
Velmi oceňuji praktické komentáře ke komunikačnímu testu. V minulosti jsem několikrát absolvovala nějaký podobný test, ale nikdy nebyl takto dovysvětlen a okomentován.
Účastník vzdělávacího programu Komunikace v náročných situacích
Líbil se mi způsob komunikace lektora, odborné uvedení do témat a praktické informace z psychologické praxe lektora a propojení s praktickým využitím v praxi.
Účastník kurzu Námitky a vyjednávání
Věřím, že mi tento kurz bude opravdu přínosný v práci nyní i do budoucna. Spousta věcí k zamyšlení. Byla bych ráda za další navazující kurzy. Pro mě první smysluplné školení.
Účastnice úvodního dvudenního kurzu Základy vedení týmů v programu rozvoje teamlídrů
Perfektně provedený kurz, kde jsem se dozvěděl plno důležitých informací, které jak pevně věřím, budu schopen s úspěchem aplikovat v mém každodenním životě/práci.
Jakub Šrom, liniový manažer společnosti Acer Czech Republic s.r.o., úvodní dvoudenní kurz dlouhodobého programu Hodnocení podřízených a efektivní komunikace s kolegy
Velmi zajímavé po všech stránkách. Lidský a přirozený projev lektora
Účastník dvoudenního kurzu Emoční leadership